lørdag 13. februar 2010

Tusen takk for lånet av hytta!

5 gode venninner var på jentetur rett før jul. 
I den forbindelse fikk vi låne hytta til en god venn.
Vi var alle enige om at hytta var kjempefin og hadde en perfekt beliggenhet for jenteturer. Bare noen minutter inn i Sverige med bil og Consum rett ved siden av.
Svenske polvarer og det vi ev. hadde glemt å handle inn nede i byen, 
kunne da lett kjøpes selv om vi var midt på høyfjellet. Som takk for lånet av hytta, kjøpte vi enn en flaske god cognac og jeg fikk i oppgave å lage et kort.


Slik ble kortet:

Timmi



Har bare lagt ut halve innsiden av kortet fordi resten er privat.

Rammen på forsiden er stanset og embosset med Spellbinders .
Diser er fra Spellbinders og Boss Cut.
Har sotet med Vintage Photo fra Distress Ink.
Blomster fra Prima og Mulberry roser.
Vintage photo er fra Shabby Chic Papirskatter
Tekststempel er fra Stempelglede.


Takk for at du titter innom,

5 kommentarer:

Guro sa...

Herlig kort. Morsomt med det hundebilde på. Du er ordentlig flink med papirer, masse stilige effekter. Digger baksiden :-)
Ha en super og kreativ uke, nå som vi står på tampen mot mandag igjen.
Klem Guro

Anne Bente sa...

nejjjjj total flot kort du der har lavet, sååå lækre detaljer.

Randi WS sa...

Heisann!
Tusen takk for kjempekoselig kommentar på pyramidekortet mitt :)
Du har en kjempeflott blogg, kjempemye fint her!!
Jeg liker utrolig godt at du er så flink å bruke farger i kortlagingen din, og at du lager personlige, flotte motiv. Og du er en RESER på detaljer!!! ;D
Legger meg til som bloggfølger så jeg får med meg alt det fine du lager!
Klem, Randi ;)

Anne Marit sa...

Nydelig kort! Masse flotte detaljer
Takk for besøk og kommentar i bloggen min
Klem

Kristine sa...

Dette var også et nydleig kort Karin!
Hunden er jo bare så søt på det bildet;)
Du, jeg prøvde å finne epostadressen din, for jeg ville kontakte deg. Men jeg fant den ikke!
Sender du meg en epost på kmbiseth@yahoo.no, slik at jeg kan kontakte deg?!?

Klemmer fra kristine:)