mandag 5. april 2010

Award "En blog med sjarm"


Jeg har vært så heldig å motta denne skjønne awarden fra 4 inspirerende scrappe-damer:


Tusen Takk for at dere tenkte på meg. Setter umåtelig stor pris på det (",) Jeg gir den selvfølgelig tilbake til dere.

Det følger noen regler med denne awarden :)
1. Legg ut awarden
2. Gi den til 12 personer
3. Link til de du gir den til
4. Fortell det til de som får den
5. Fortell hvem du har fått den av

Syns det er kjempevanskelig å finne bare 12 som fortjener å få award, for det er så mange flinke scrappedamer og flotte inspirerende blogger, men jeg velger å gi awarden videre til:
Maya - er fantastisk inspirerende og har de herligste kreasjoner. Tar seg tid til koselige kommentarer.
Gry-Beate - Har en herlig blogg og har alltid hyggelige kommentarer.
Heidi - Har den aller herligste vintage-bloggen som har gitt meg utrolig inspirasjon.
Kristine - Er utrolig kreativ og inspirerende og hadde tillit til meg (",) 
Merete/Soltroll - Lager de nydeligste kort og legger ofte igjen hyggelige kommentarer.
Birgitta/Mim - Ha alltid koselige kommentarer og en herlig blogg.
Aud Kirsten - Lager de nydeligste kort og gir ofte hyggelige kommentarer som varmer.
Mette - Har en nydelig blogg og lager de lekreste ting. Tar seg også tid til koselige tilbakemeldinger.
Sakkalo - Inspirerende og utforskende. Herlige kort og hyggelige tilbakemeldinger.
Linda/linsal - Har en herlig blogg verdt et besøk og gir koselige kommentarer.
Anita - Har fått meg til å bli bitt av scrappebasillen
Marianne - lager de lekreste guttekort (",)


Ser at noen av dere allerede har fått denne awarden, men jeg ønsker å gi den videre til dem som inspirerer meg.
Ta en tur innom bloggene deres og se på alt det lekre de lager (",)
Tusen takk til deg for at du tar deg tid til å besøke bloggen min. Det setter jeg veldig stor pris på!
Håper du har hatt en fantastisk påske

7 kommentarer:

Aud Kirsten sa...

Tusen hjertelig takk Karin, det er så hyggelig å bli satt pris på! Du får den selfølgelig av meg også.
Klem:)

Linda S. L sa...

Hei Hei så utrolig koselig :D Tusen takk! Og takk for fine ord :) Gir den selvfølgelig tilbake! Utrolig flott blogg du har, og du lager så mye fint og inspirerende :D
klemmm

Mette sa...

Så koselig at du vil gi den til meg!! Det er hyggelig å bli satt pris på, så tusen hjertelig takk:-) Sender den selvfølgelig i retur til deg:-)
Klem Mette

Heidi sa...

Så koselig, tusen takk:-) Håper du også har hatt en fin påske! Klem Heidi

Guro sa...

Tusen takk Karin! Jeg setter veldig stor pris på bloggen din og alt det flotte du lager :-D

Gry-Beate sa...

Tusen, tusen takk!!Denne setter jeg kjempe stor pris på, og sender den rett tilbake til deg!

;0)Gry-Beate

Marianne sa...

Nå ble jeg ordenlig glad, Karin, tusen tusen takk! Sender awarden rett i retur, selvfølgelig, bloggen din er også full av sjarm.
♥ Klem, M ♥