torsdag 3. juni 2010

Sukkersøtt Utfordring # 86

 Rekker akkurat å få med mitt bidrag til

Rekker akkurat å få med mitt bidrag til Sukkersøtt sin forhåpentligvis
ikke siste utfordring #86 Designervikarer.
På easelkortet har jeg bla. brukt papir fra Panduro og Dream Street Papers.
Papiret med den gammeldagse handskriften er kopi av et gammelt brev.
Diser fra Spellbinders og stempel fra Stempelglede.
Alle kanter er svertet med Distress ink. refill - Vintage Photo.
Perletråden bak den hvite blomsten er fra Nille.


Klem fra
 Karin

8 kommentarer:

Guro sa...

Å så masse flott du har laget i det siste Karin! Nydelig dette kortet og dkikkelig tøft det under!.
Stilig denne skissen; og enig med deg, håper ikke det er den siste!
Ha en herlig kveld :-)
Klem Guro

Pinklady 68 sa...

Lekkert easel-kort, Karin! Nydelige farger og du har fått frem de forskjellige mønster arkene så fint:-) Flotte blomster og perle pynt til!

Ha en fin sommerkveld! Klem Laila.

-Sanna- sa...

Stilig kort med flotte mønsterpapir.
Veldig fine farger.

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekkert!!! :) Jeg liker alt som har en vintage touch. :) Ønsker deg ei god helg! jeg er en litt lousy blogger for tiden - så mye annet å gjøre!... Klem, Hege

Aud Kirsten sa...

Nydelig easel kort, flott pyntet!
Ønsker deg en strålende helg!
Klem:)

jannes hobbykrok sa...

Så utrolig lekkert!Nydelig harmoni i hele kortet!
Janne

Linda W sa...

Wow,
for et herlig kort. Du er jammen flink du lager så mye flott....
Klem
Ps liker stilen din:=(

Anonym sa...

Skikkelig flott! -Mange fine mønsterark du har brukt:) -Hærlig motiv -og flott pynta:)))
Ha ei fin helg videre!
Klem T