onsdag 1. september 2010

En siste smak av sommer!

1. september og da er nok dessverre sommeren over. Årstiden jeg alltid gleder meg til!
 Det som er supert er at i dag starter min sesong for kortlaging og stemplig (",)
Alt av papir, verktøy, stempler, pynt og stæsj er på plass og bare venter på meg.

Selv med mye regn, lite varme og sol, er klatrerosen min full av nydelige fylte røde roser. Rosene og ringblomstene lyser nydelig opp mot den hvite husveggen

 
Lilleprinsen Noah er på besøk hos Bestemor. Han og Olivia koser seg sammen.

 
Hvilket herlig øyeblikk (",) 

Trulte er selvfølgelig med hun også.

Primula med fantastiske farger! Det er bare å nyte før høst og vinter setter inn for fullt.

Når det er slike vakre farger på kveldshimmelen, bare MÅ jeg ut å ta bilder.
Tror det kan bli noen kort med mine naturbilder som motiv.

En dag møtte Kjærlighet og Vennskap hverandre.
Kjærlighet spurte Vennskap: "Hvorfor finnes du når jeg allerede eksisterer?" 
Vennskap svarte: "For å lage et smil der du etterlot tårer"

Jepp, nå klør det i kortlagerfingrene mine.  
Må bare ta en tur på jobb først.
Ønsker deg en super dag. 
Klem fra 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skikkelig nydelige bilder! -og flotte roser du har! Koselig av barnebarn og pus og:)) -Min Odin-pus har for lengst fått tilbake pelsen, (etter en heller ufrivillig barbering i vår..) -og minner mye om dine firbente;)
Ha ei fin uke videre og en fiiin høst:)
Klem T

Pinklady 68 sa...

Velkommen tilbake i bloggverden Karin!
Så mange nydelige naturbilder, hagebilder og ikke minst det av barnebarnet og katten:-) Herlig!
Jeg var bare så scrappe "syk" etter ferien! Ingen hobby saker var med på tur...lest 8 bøker og mye tid med familien...utrolig kos det også da:-)
Gleder meg til å se hva du lager fremover.
Ha en fin og kreativ torsdag og god helg!

Klem Laila.