mandag 29. november 2010

How to Decorate a White Vintage Christmas Tree

Den herlige adventstiden er her og jeg håper du koser deg like mye  som meg.
Her er mitt Hvite Vintage Juletre som pynter inngangspartiet på 


 Jeg har brukt 2 store grener med kongler av Lerketre. Grenene har jeg har sprayet med hvit lakk som er kjøpt på Mekk og satt i en sinkbøtte kjøpt på Kremmerhuset. For å holde treet stødig puttet jeg 4 stk. 2 kilos vekter oppi bøtta og dekket over med aluminiumsfolie. Stein fungerer også supert, men ute er alt frosset fast. Da passer det fint at jeg jobber på et treningssenter. 

De hvite lyktene er også kjøpt på Mekk.


Treet er pyntet med hvite kuler, sølvstjerner og vintagebilder med julemotiv som er printet ut. Bildene er de samme på begge sider, limt sammen med hvit papp og bånd i sølv på toppen. Så har jeg svertet med Distress Ink Vintage Photo rundt kantene.
Vips, så har du et annerledes juletre (",)


For å beholde den hvite stilen, så måtte jeg jo også ha
 et lite hvitt juletre på disken. 
Flere steder har jeg granbar i glassvase, men det var vanskelig å få fine bilder av.
Med hvite lys, granbar, hvite juletrær og 
kongerøkelse, er det julestemning på min jobb.

"Jeg designer ikke klær.
Jeg designer drømmer!"
                               Ralph Lauren

Klem fra

5 kommentarer:

Cathrin sa...

Blei kjæmpestili! Arti me pynt som ikke alle har og som man ikke får kjøpt i kassevis på butikkan. :o)

-Sanna- sa...

Koselige bilder.
Fint at noen pynter på jobb og!

Pinklady 68 sa...

Kjempe koselig, Karin!
Bare så fin tid vi er inne i nå:-) Favoritt tiden på året syns jeg.

Ha en fin adventstid! Klem Laila.

Mette sa...

Så hyggelig å komme til deg og bli møtt av et så koselig inngangsparti!
Nydelig og stilig med hvitt!

Ha en fin dag:)

Klem Mette

Anne Bente sa...

wawww hvor ser det dog bare koslig ud der,

klemmmm