mandag 6. februar 2012

The Crazy Challenge # 105 - Fairies

I dag kan jeg fortelle at jeg er en av jentene i DT Teamet til
The Crazy Challenge. Gleder meg til å ta fatt :-)
Ukens utfordring # 105 er Fairies. Ta en titt innom bloggen til TCC og få litt inspirasjon!
....................
Today I can tell I`m one of the girls in the DT Team of
The Crazy Challenge.  Looking forward to getting started :-)
This weeks Challenge # 105 is Fairies. Look in on the blog of TCC and get some inspiration!


This weeks Sponsor: Dtarts



Belive in yourself
and all that you are.
Know that there is
something inside you
that is greater
than any obstacle.
              Chritian D. Larson
Have fun creating :-) Hugs from

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer sååå spennende :) Gleder meg til å se hva du tryller frem :)
Klem Lill

Pinklady 68 sa...

Gratulerer Karin!! Kos deg:-)
Velfortjent...du lager såå mye fint!

Klem Laila.

Sivic sa...

Gratulerer og lykke til !!
Ha en fin dag : )

Berit Synnøve sa...

Hei !
Så hyggelig at du også er med i teamet.
Greit å ha noen å "snakke" med hvis det skulle være noe :)
Jeg har aldri vært med i ett team tidligere så dette kan jo bli spennende !
Forresten må jeg jo si at jeg liker stilen og kortene dine.
Det forrige her fra KennyK var jo bare knall :)

Klem fra Berit