lørdag 1. februar 2014

Tøff Krans av Piggtråd med rust på!

Jeg er bare sååå fornøyd med min nye
Tøffe Kule krans av Rusten Piggtråd!

For en tid tilbake spurte jeg min far om han hadde noe
gammel rusten piggtråd på låven.

Sorry Karin, alt har jeg levert inn på søppeldungen :-( :-(

Han hadde hatt rimelig mye gammel rusten tysk piggtråd fra 2. verdenskrig

Hva i all verden skal du med sånn gammel skit, var hans spørsmål?
Lage krans som skal henge ute på veggen, svarte jeg :-)
Du er klin gal var svaret jeg fikk!!!!
Men etter litt masing, fant han skikkelig gammel rusten tysk piggtråd
som hadde
overlevd på noen gamle utmarks gjerder.

Jippi for min pappa og her ser dere resultatet:


Rustikk krans som overlever ute på veggen i all slags storm og uvær :-)





VIKTIG!!! Bruk tykke arbeidshansker av skinn el. når du jobber med piggtråd.

Piggtråden er kun satt fast med strips øverst hvor den også er festet til veggen.
Den enkle lyslenken som er surret rundt, fant jeg på Clas Ohlsson.
Lyslenken er egentlig ment som borddekorasjon til innendørs bruk
og får strøm via batteri.
Jeg puttet batteridelen inn i en blank plastpose slik at det tåler
vann og så ligger den skjult bak pynten.
Valgte å pynte kransen enkelt med granbar og grener slik at 
piggtråden vises godt :-)

If you want the explanation in another language, just use Google Translate :-)

Håper du har fått litt inspirasjon!
Ønsker deg en flott ny uke :-) Klemmer fra
 

1 kommentar:

Unknown sa...

So very pretty!
I like the magic touch that give the lights

Klem