lørdag 30. januar 2010

Sukkersøtts utfordring # 71

Her i nord har vi et fantastisk lys over vinterhimmelen. Spesielt nå når det er klarvær og mange minusgrader .
I den forbindelse ble jeg inspirert til å lage et vinterkort
med lekre kjølige farver til min datter. 

På forsiden har jeg brukt stempel fra Whiff of Joy og malt med refill fra Distress Ink.
Jeg har pyntet med blomster fra Kaisercraft og stanset ut snøkrystaller med Shapeabilities fra Spellbinders.




Inni kortet har jeg stemplet med snekrystaller fra Stempelglede og embosset med sølv. 

Gå deg en tur ut å nyt det vakre vinterværet du også!

Hilsen fra 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig kort!
Klem T

Kristine sa...

Hei på deg Karin!
Dette kortet likte jeg så godt. Det var utrolig flott å bruke snøkrystaller på kortet selv om det ikke er et julekort. Det glemmer jeg faktisk å gjøre, så jeg har lagt vekk snøkrystallstemplene mine for denne gang. Men nå ble jeg inspirert og tror jammen meg jeg drar de frem igjen;)
Tusen takk for inspirasjonen og for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klemmer fra Kristine;)

Pia sa...

så nydeligt og flot gennemført kort, lækkert