onsdag 27. oktober 2010

A Vintage Gentleman and his Velosiped

Det er alltid bra å ha kort til menn liggende på lur. 
Her har jeg laget egen bakgrunn etter inspirasjon fra Vintage Utfordring 
og metallpynt på Herrekort inspirert av Sukkersøtt. 
Herremannen med bart og flott sykkel har jeg funnet på internet.



 Jeg har brukt 3 ulike stempel da jeg laget mønsterpapiret. Motivet i midten er fra Stampabilities, hjørnestempel fra Laundry Line og swirl fra Stempelglede.Syns det ble så bra at jeg har brukt papiret på alle sidene av kortet og pyntet lite slik at motivene får komme frem.
Har pyntet med endel metallpynt og blomster fra Prima.
Kortet er med på Utfordringene til:

"Ekte kjærlighet er ikke 
noe som kommer til deg,
den er i deg."
                  Julia Roberts

Da er det bare å pakke kofferten før jeg drar på kveldsvakt.
 I morgen tidlig tar jeg første fly til København (",)
Klem fra
PS. Gruer meg til å stå opp 04.15!!!

15 kommentarer:

Anita sa...

Flott herrekort.Vintage stil er jo veldig deg da ;)) Ha en fin tur til køben.. Klem

Gunhild Kjerstad sa...

Nydelig herrekort, og flotte stempler

Nannieflash sa...

Oh this is such a classy card, love the colour choice and the design is fabulous. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. with hugs Shirleyxxx

Cathrin sa...

Kjempeflott herrekort, likte veldig godt den hjemmelagede bakgrunnen din. Synes herre-guttekort er de vanskeligste å lage siden man ikke kan bruke så mye stæsj, men du har virkelig fått dette til. God tur til København, kjenner jeg er bare litt småmisunnelig. :o)
-klæm-

Pinklady 68 sa...

Et kjempe flott herrekort! Herlig motiv og stilig med metall pynten til:-)
God tur til København..0415 er veldig tidlig da..midt på natta det:-)

Ha en fin onsdag! Klem Laila.

-Sanna- sa...

Kjempekoselige kort du har laget i det siste.
Og det du har her har en herlig bakgrunn.

Gry-Heidi sa...

Så stilig herrekort!
God tur :)

Klem :)

Anne Bente sa...

total stillig herrekort
klem

Vee sa...

This is a beautiful Vintage creation. Thank you for playing with Charisma this week.
xx Vee

Connie sa...

Stilig herekort og nydelig bakgrunn du har laget.
Lekkert.
Klem Connie

Yvonne sa...

Så stilig herrekort du har laget her! Råflott med blingen som henger!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Og kos deg i København!
Klem, Yvonne

Hanne sa...

Så fint kort! Nydelig bakgrunn også!
Takk for koselig kommentar på tvillingkortet mitt! Jeg har nettopp blitt mormor til tvillingjenter:)
Klem

Inger Marie sa...

Kjempe stilig kort,stilig med metalldingsen :) Takk for at du deltar hos Sukkersøtt :) Klem fra Inger Marie

Patricia St Martin sa...

Wonderful card. You did a fantastic job, love the vintage look. Thank for playing with us at Cards for Men. Good luck on the challenge.

Donnas Den sa...

Great card, Karin. Thanks for joining us over at Cards for Men and good luck with the challenge.

Donna x