mandag 2. februar 2015

Tenkte jeg bare måtte lære meg å stå på hender før jeg fyller 50 :-)

I romjula hadde jeg et hav av tid. På min ferd i Facebook sin verden kom jeg over Hundredagersutfordringen som er en lukket gruppe.

Det betyr - en skal trene hver dag i 100 dager - på sitt nivå!!!
Hææærlig - tenkte jeg og meldte meg på :-)

Når jeg bestemmer meg for noe, blir det nemlig slik. 
Akkurat i dag har jeg da trent hver eneste dag i 33 dager og det går faktisk SUPERT :-)

Problemet med å trene hver dag, er å finne på noe mer og variert enn det jeg trener til vanlig.

Så derfor: LÆRE Å STÅ PÅ HENDER :-)

Den som bestemmer seg - får det til!!! På femte forsøket såååå...




HURRA :-) Jeg kan stå på hender og det er ennå 5 mnd til jeg er 
halvveis til hundre!

Nå må jeg finne på noe annet å lære..... men hva???

Og........ jeg har BARE 67 dager igjen av Hundredagersutfordringen :-) 


Ingen kommentarer: