lørdag 11. desember 2010

Christmas cards to NTL

I begynnelsen av november var jeg en hel uke på 
NTL`s Landsmøte sammen med en gjeng kjempehyggelige mennesker. 
Vi fikk utdelt mye informasjon, dokumentasjon, sakspapirer etc.... For å holde orden på alt, var det mange skilleark av papp i ulike farger.
Da fikk papirgale Karin en ide: 
Hvorfor ikke lage julekort til mine venner til minne om denne uka i november.
Her er 5 av kortene som nå er sendt i posten.






Jeg har brukt samme brette-teknikk på forsiden 
til alle staffelikortene. 

De siste 2 dagene har jeg flyttet alle scrappesakene ut av kjøkkenet og ned i peisestua hvor jeg har laget meg et koselig hobbyhjørne. 
Selv om både kjøkken og kjøkkenbord er stort, er det deilig å slippe å rydde bort alt når vi har selskap. 
I løpet av helga skal det også bli litt julestemning i peisestue og hobbykrok. 
Har vært hos mine foreldre på landet i dag
 å hentet fersk granbar og en gammel rustikk fiskekasse.
Kassen en nå skrubbet i grønnsåpe og står på tørk. 
Får finne på noe til i morgen (",)

Å skape noe gir glede.
Å skape noe som gleder andre,
gjør gleden enda større!

Stor adventsklem fra

2 kommentarer:

Sandra sa...

Wow Karin, stunning cards!
Hugs
Sandra x

Anonym sa...

Hei Karin!
Tusen takk for kjempefint NTL-julekort. Du gav meg et lys i hverdagen! Hilsen fra SB :)