fredag 3. desember 2010

Vintage Kremmerhus med julemotiv

Fredagskveld og adventstid = Tid for pyssel og kos!
 I kveld har jeg hygget meg med rødvin mens jeg laget gammeldagse kremmerhus
med julemotiv.
Herlig musikk og tente lys var prikken over i`en!





Kremmerhusene sett fra baksiden.


Jeg har limt en bit av den lokale avisen Fremover fra 1968 på hvitt papir og formet det som kremmerhus og limt sammen. Har stemplet med snekrystall fra Stempelglede og
 tekststempel fra Kort og Godt. Blekk er Distress Ink Vintage Photo.
Blomstene jeg har pyntet med, fikk jeg i posten fra Linda på Kort o Mania.
Nå er det bare å finne noe godt å putte oppi.
Kanskje brente mandler?

Livet er for kort til å la det være grått.
Fyll deg selv og dine dager med glade farger!

Ønsker deg en super helg (",)
Stor klem fra

9 kommentarer:

alex sa...

Så flink du e Karin! du lage så mye fint, blir skikkelig imponert! og inspirert :) Håper alt e bra med dæ! klem, Alexandra :)

Wenche sa...

Disse er jo helt nyyyydelige, Karin!! Fikk lyst å lage noen slike selv nå!!
Takk for inspirasjon ;)
Klemmer, Wenche :0)

Sol sa...

Disse Kremmerhusene er Nydelige! Hva slags papir har du brukt! Flott Vintage Stil og lekkert pyntet.
I tillegg flotte bilder! Kos deg i adventstiden! :o)

Helle sa...

Så flotte kremmerhus !
Åsså Fremover fra 1968!!
Jeg var på loppemarked i Bodø for ei stund siden,og der fant jeg gamle noter,noen håndskrevne fra tidlig 1900 :-)


Hilsninger i natta fra Helle i Kjøpsvik

Mattisheimen sa...

Hei Karin,

Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Så koselig å se nye "fjes" innom bloggen min :)

Så utrolig mye fint du lager, både innen kort og interiør! Ha ei fin helg!

Renate

Pinklady 68 sa...

Kjempefine kremmerhus!! Og så nydelige hvite engler:-)

Ha en fin lørdag! Klem Laila.

Ellinore sa...

Nydelige kremmerhus.....flott pyntet....
Klem.

Meretekj sa...

For noen nydelige kremmerhus!
Skikkelig nostalgiske og lekre.
Ønsker deg en fin adventssøndag, klem

Gunhild Kjerstad sa...

Aldeles nydelige kremmerhus.